www.mioritici.info   Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ

Prima pagină » Publicitate » Prezentare canise - Canise afiliate Achr

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 3 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Mesaj Scris: Joi Feb 10, 2011 1:45 am 
Neconectat
Miorel
Miorel

ma numesc andreea georgiana si sunt studenta in iasi la facultatea de medicina veterinara in anul 5 si am o rugaminte mai neobisnuita...fiind un fan al rasei mioriticului am cautat sa am cat mai aproape aceste necuvantatoare. in prezent avand acasa 3 mioritici adulti si cu un bagaj de cunostinte destul de vast am avut curajul si placerea de a-mi alege ca tema de licenta aceasta incantatoare rasa.tema mea suna cam asa "COMPORTAMENTUL SEXUAL AL MASCULILOR DIN RASA CIOBANESC MIORITIC" iar in momentul de fata sunt intr-un mare impas,nu mai am material pentru a-mi completa lucrarea.iar acum vine si rugamintea:
pentru crescatorii de mioritici omologati sau nu,campioni sau nu, daca aveti pereche pentru monta va rog cu deosebit respect sa imi oferiti niste materiale video si foto cu mometul montei dintre aceste fapturi.consider un gest minunat pentru care am sa raman vesnic datatoare celor care doresc sa imi imparaseasca mometul!este comic,stiu,iar totodata animalele acestea vor devenii VEDETE si in acest act documentar oficial in care ma implic.
va multumesc si mi-ar place sa fiu luata in serios
relatii pe adresa:gurock_andruta@yahoo.com

Sus 

Mesaj Scris: Joi Feb 10, 2011 9:47 am 
Neconectat
de-al casei
de-al casei

AndruTA4u scrie:
ma numesc andreea georgiana si sunt studenta in iasi la facultatea de medicina veterinara in anul 5 si am o rugaminte mai neobisnuita...fiind un fan al rasei mioriticului am cautat sa am cat mai aproape aceste necuvantatoare. in prezent avand acasa 3 mioritici adulti si cu un bagaj de cunostinte destul de vast am avut curajul si placerea de a-mi alege ca tema de licenta aceasta incantatoare rasa.
gurock_andruta@yahoo.com